We are UPOP. Welcome to our new normal
We are a start-up on a mission to change the way we work.
Bedrijven denken vooral aan 3 dingen: resultaten boeken, resultaten boeken en nog eens resultaten boeken.
Één ding verliezen ze evenwel uit het oog in hun proces: de mensen. Met gedemotiveerde, prikkelbare en ongelukkige werknemers als gevolg.
​
Gelukkig zijn wij bij UPOP. experten op vlak van bedrijfscultuur en vinden we samen met jou de oplossing voor jouw probleem.
Samen met jou werken we een mooi verhaal uit. Een verhaal vol plezier, productiviteit, diversiteit en inclusie. Wij gaan voor een longterm partnership met échte en blijvende resultaten.
Once upon a poppy time...
Khadija, oprichtster van UPOP.: "Doorheen mijn carrière is mijn passie voor bedrijfscultuur organisch gegroeid. Tijdens de opdrachten die ik deed als consultant merkte ik op dat de problemen waar bedrijven voor stonden altijd konden herleid worden naar een gebrek aan een gezonde en resistent bedrijfscultuur.
Dit had dan te maken met een gebrek aan open communicatie, negatieve sfeer op de werkvloer, verkeerd leiderschap, grote turn-over, problemen met het aantrekken van het juiste talent, … etc.
​
Om echte impact te creëren willen wij deze symptomen behandelen door deze te voorkomen. In plaats van de problemen aan de oppervlakte aan te pakken, graven wij dieper naar het échte onderliggende probleem. Wij besloten dus om de hoofdoorzaak aan te pakken: bedrijfscultuur."
A very poppy team
Ondertussen bestaat het team uit 3 funky & poppy people die voor jou klaarstaan. Stuk voor stuk geweldige mensen die zich elke dag 110% inzetten voor onze klanten.
Ze is de CEO en het kloppende hart van UPOP. Met haar sprankelende humor en
jaren ervaring als People
& Culture Expert helpt
zij bedrijven groeien.
Khadija
Meme queen en Project Manager van het UPOP-team. Bouchra laat er geen gras over groeien, zij werkt samen met Khadija een strategisch groeiplan uit.
Bouchra
Ze is dog mom, verslaafd aan koffie en heeft alle seizoenen
van Grey's Anatomy gezien. Deze recentste aanwinst
van het team works her
marketing magic.
Shelsey
Our poppin' approach
Inclusive.
Onze programma's zijn gemaakt voor iedereen. We houden rekening met verschillende niveau's van maturiteiten,
leeftijden, verantwoordelijkheden en leervormen van onze groepen en passen het daarop aan.
Back to
basics.
Back to basics, back to people!
In alle topics gaan we terug tot de basisbouwstenen van het onderwerp en van business. We leggen alles simpel uit zodat het direct kan omgezet worden in duidelijke actie en productiviteit.
Creating an
experience.
We streven ernaar om voor iedere deelnemer een ervaring te creëren. Mensen leren het meest wanneer ze het zelf doen, wanneer de beleving 100% is en natuurlijk als er plezier bij te pas komt. We blijven uiteindelijk gewoon mensen!